fredag 29 mars 2013

Påsk då :)

Då kom nästa högtid, påsken. Kändes som det precis var jul men påsken kom ju tidigare i år också.
Jag, pappa och Isabelle åkte till Hälsingland i måndags och kom hem igår. Mysigt och komma iväg så där bara spontant. Pappa skulle ändå åka upp och då tänkte jag att jag kunde följa med. Fick vi hälsa på farmor och farfar också :) Dom blev så glada att träffa Isabelle också. Dock var inte Thyson med denna gång och det kändes tomt och konstigt. Han är alltid med dit upp men han fick husera hos Marie en vecka till och reta gallfeber på hennes katter :))
Imorgon ska vi hem till min pappa på påskmiddag. Jag, Johan, Isabelle och Simon. Ska bli mysigt och trevligt! Pappa ska göra en rätt som är helt gudomligt gott <3
Annars blir det väl en ganska lugn påsk. Finns massor att pyssla med hemma så det vore skönt och få det gjort också. Suck! Bor trångt!? JA!

Ja bloggen uppdateras lite sporadiskt eftersom det är annat som pockar på uppmärksamheten jämt och ständigt. Men snart kommer strukturen på vardagen och då blir det bättre!

Nu ska jag ge mig på att göra en påsktårta :) Johan vet precis hur det kan gå och bli när jag ska baka haha!!
Here we go again ;)
Some pics!

Solig promenad

Segerstas fina kyrka 

Milleniumbron från Triologifilmerna, Stieg Larsson 
 
Tittut ;)

Vara hos morfar är mysigt

Nya glajjerna 

"Jag tänker inte sova"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar