lördag 30 mars 2013

Hemma igen

Ikväll har jag, Johan, Isabelle och Simon varit hemma hos min pappa med Ingela och ätit påskmiddag. Supergott var det och så hade jag bakat en tårta, en påsktårta. Det är inte ofta det händer att jag bakar men ibland kan jag överträffa mig själv :) Det blir lite rörigt och stökigt i köket men sen blir det bra :)
Tårtan gillades iaf mycket och det var faktiskt riktigt god.

Dock en sak som inte var så kul och höra. Fick ett mess av brorsans tjej att bror min ligger på akuten och fick dessutom åka ambulans in. Jag visste att han hade fått ryggskott och var hemma och hade det besvärligt men nu låste sig alltså ryggen. FY FAN vad det måste göra ont!! Där fick han alltså fira påsk, stackarn :(
Hoppas verkligen han kryar på sig fort nu och kan ta sig hem.

Men förutom dem tråkiga nyheterna har det iaf varit bra. Imorgon blir det middag hos Johans mamma också. Trevligt :)
Nu är det bara jag som är vaken. Alla sover så nu har jag egentid :) Tack å hej!

Påsktårtan

Påskfin

*puss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar