måndag 1 april 2013

Lur-lös!

Jävla skit, luren är paj! Fan vad trött jag blir, inte för att det händer ofta men det är fruktansvärt när det väl händer. Precis när jag pratat klart i den så ska jag lägga ner den i fickan, då halkar jag på en fläckjävel och luren åker ner i backen på alla grus. Och så var det med det!
Fast det är egentligen bara displayfronten som är gjord i glas som krossats. Tydligen finns det en butik på Odengatan som lagar mobiler och det är ju toppen. Dock inte varje dag man har vägarna förbi där men måste ju dit. (Osagd svordom)
Men jag får låna en av Johans mobiler så jag hoppas det funkar. Man känner sig verkligen tom och överkörd utan mobilen. Skitjobbigt är det!

Idag har pappa hjälpt mig köra över massa kartonger till min lägenhets förråd för det som fanns i kartongerna får inte plats här. Vi har bara ett förvaringsutrymme och det är redan massvis med grejer där. Tänk när man kan flytta till större! Vilken dröm!
Idag kom Marie och Taki och levererade Thyson också så nu är pälsen hemma igen :)

BTW.. Storhelger verkar inte vara nåt för mig för så fort det är storhelger med röda dagar så behöver jag alltid komma åt nån butik, bank eller servicecenter. Blir vansinnig, men imorgon är det vanlig skönt nog så jag kan fixa det jag ska.
OCH nu är brorsan hemma från sjukhuset med en burk starka piller :) Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar