söndag 7 april 2013

Det blir aldrig som man tänkt sig

ÅÅÅ där kom aprilsnön :( ..mitt i vår långpromenad, som inte blev så lång för snön yrde runt för mycket och blev dimmigt av snö så det var bara att vända hem. Så det blev en innedag istället med tvätt. Inte så roande!
I veckan som kommer ska jag åka med Isabelle till en barnläkare och sen ska jag till mvc och efter det bvc.
Imorgon ska jag försöka lämna in min stackars Iphone. Jag är SÅ upprörd att hela displayen sprack :(

Det är så mycket jag måste ta tag i men det finns ingen ork eller lust, men MÅSTE! Min lägenhet ska tömmas på alla mina saker och det ska slängas och sorteras. Här hemma är det saker överallt och det måste städas och ta tag i. Så länge Isabelle inte kryper så är det ju hyfsat lugnt men det är fruktansvärt jobbigt iaf.
Det är säkert fler saker som jag inte ens kan komma på nu, men jag vet att det finns. Finns rätt viktiga saker att ta tag i också....

Pappa kom äntligen hem från kryssningen



Isabelle har skrikit sig trött

Går inte att flytta på denna dam

Men jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar