måndag 15 april 2013

Skitväder! Deppväder! Shoppingsugen!

Nu är det verkligen inget kul väder ute men å andra sidan försvinner den sista snön av regnet så det är jättebra. Orkar inte se mer snö nu alltså och inte frysa heller. Våren kom sent men den kom :)
Idag gör vi verkligen ingenting. Ända gångerna jag måste ut är när Thyson ska ut, annars är det väldigt mycket inomhus.
Men som vanligt när det är såna här dagar blir jag vansinnigt shoppingsugen. Det är dessutom ny årstid och man vill ha nya skor och ny jacka. Ekonomin tillåter väl inte riktigt att jag shoppar men va fan! Måste köpa behövliga saker snart ändå och Isabelle behöver lite nya kläder för hon växer så det knakar nu och behöver större storlek. Det är jättekul och handla bebiskläder så det blir ju inga problem :)

På onsdag kommer Hanna hem till mig med sin lilla William. Åååhh det ska bli så kul och spännande att få träffa lillkillen för första gången! Längtar längtar <3
På torsdag börjar min föräldragrupp. Det är lite sent att påbörja den nu, eller inte sent egentligen men jag har haft så mycket annat och orkar inte springa runt överallt med Isabelle. Men nu ska det iaf bli spännande och se hur föräldragruppen funkar. Kanske man lär känna nån att umgås med om dagarna. Blir ju ensamt att bara vara hemma hela tiden.
Snart somnar jag 

Bilden blev sne :O Suck!

Tjoohej <3

Egooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar